9 mesecev gor in 9 mesecev dol

Sharing is caring!

Ta teden je že mojih 37 in pol tednov nosečnosti. Spominjam se tudi moje prve nosečnosti in po porodnih kilogramov,.. Vedno sem si mislila, da ti pridobljeni kilogrami potem kar izginejo, ampak ni čist tako 😉 Pravijo da gredo 9 mesecev kg gor in 9 mesecev dol. Seveda pa moramo tudi zato še kaj naredit ane? Prav tako je tukaj pomemben faktor genetika, koliko kg smo si pridobili v nosečnosti in kaj bi radi dosegli v roku nekaj mesecev po porodu z našim telesom. Vsi so mi namreč govorili, da je nekaj vode in nekaj je teža otroka, skoraj vse ostalo pa je naša pridobljena odvečna teža. Jaz sem pridelala cca. 12kg v prvi nosečnosti in zdaj v drugi skoraj 14kg in kar ogromno cm okoli trebuha 😉

maj srecna

jun-9mes po srecna

Ko sem po prvem porodu prvič stopila na tehtnico je bilo še vedno okoli 8kg “viška” in seveda trebuh je bil še vedno velik, kot bi bila še vedno noseča kar nekaj mesecev :))) Glede nato, da sem imela po porodu probleme in bolečine v trebušni votlini, slabo kri, bila sem popolnoma brez moči in brez kondicije, sem kljub temu vsak mesec nekaj kg in cm izgubila. Tako da sem v roku 9 mesecev po porodu imala enak trebušček kot preden sem zanosila in to popolnoma brez telovadbe,… Res pa je, da sem spremenila prehranjevalne navade in pričeli smo jesti bolj premišljeno in včasih celo bolj “dietno” hrano kot prej, kajti sem imela ob enem probleme s črevesjem in žolčem. Zato sem se tudi odločila, da z vami delim recepte, ki so primerni za bolezni abdomna. Po porodu se temu projektu še bolj posvetim, kajti med svojo boleznijo sem ugotovila, da primanjkuje dobrih okusnih receptov oz. idej in nasvetov za tovrstne težave. V glavnem so povsod zapisane le ene ter iste diete za žolč ali črevesje, ki so brez okusa in popolnoma nič “gurmansko” obarvane. Takšna prehrana pa ni dobra le za bolnike abdomna, ampak tudi za različne “kure”, “čiščenja” organizma in za bolj “zdrav” način prehranjevanja oz. priprave hrane. Na tem prijektu imam partnerje iz kitajske, indijske in naše medicine, tako da bomo probali narediti čimbolj zanimivo in kredibilno “prehranjevanje-dieto”.

Tokrat upam, da bom imela krajši čas okrevanja po carskem rezu in da bom počasi pričela s pridobivanjem mišične mase in kondicije nazaj, kajti je zdaj že 3 leta od kar sem v večini preležala svoj “čas” 🙁 Več o tem kaj je najboljše naredit za “telo” po porodu pa bom raziskovala in se odločala po porodu oz. po okrevanju 🙂

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.