31. TEDNOV NOSEČNOSTI

Sharing is caring!

Bila sem pri ginekologinji in izvedela, da je naša pikica v trebuščku težka že 1600 g in da ima že vse razvito (tudi pljučka, ker sem pred nekaj tedni dobila injekcijo za razvoj pljučk) in je z njo vse super 🙂 Tako da ne ležim in ne “trpim” zastonj kajne?

 

Jaz imam namreč od krčev že čist “razbolet” trebuh (je rekla ginekologinja, da so to receptorji in živčevje, ki so že razboleti in zato zelo občutljivi na vse,..) in ker je še posteljca čisto nizko – tik zraven konca materničnega vratu (kar je zelo rizično, kajti če ne bi ležala, bi se lahko porod pričel mnogo prehitro,..) me še bolj bolijo vsi gibi od naše zelo razigrane pikice 😉 Jaz namreč čutim vsak njen gib kot rez z nožem, zraven pa še ta občutek pritiska na vse organe,… V glavnemležanje je itak edina možna varianta in seveda komaj čakam, da bo naša dojenčica dovolj velika, da se mi te “muke” končajo in da pride na Svet še en Fortuna angelček 🙂

 

Moram pa se tudi pohvaliti, kajti glede na to, da lahko samo ležim in se ne gibljem, se v zadnjem mesecu nisem nič zredila, kar pomeni, da mi pomaga pisano (bolj lahko prebavljiva hrana) prehranjevanje – več krat na dan manjši obroki. Pa tudi kaj sladkega popapcam vmes in je kljub temu vse ok. Imam tudi super kri in sem zdrava kot ribica, za kar pa menim, da mi pomaga kakšen deci dobrega vinčka ob kosilu skoraj vsak dan ;))) #štajerka #ne morem iz svoje kože :))

 

V prvi nosečnosti sem imela poleg vsega še bolečine zaradi žolčnih kamnov, kar smo ugotovili komaj po porodu, kajti če bi bila vedela to že med nosečnostjo, bi bila lahko rešila z “dieto” in malo drugačno prehrano in si prihranila ogromno bolečin. Žal pa sem se prehranjevala po starem pravilu: jej za 2 in uživaj v vsem kar se ti “lušta”, saj hujšala boš že potem,… Tako da tokrat prakticiram malo bolj “zdravo” oziroma bolj pisano, raznoliko in polnovredno hrano in to večkrat na dan (cca.4-6krat) in zato manjše obroke.

Prav tako je takšno prehranjevanje pomembno tudi za vse nosečnice, sploh v zadnjih mesecih, ko je v trebuščku vedno manj prostora in otrok brca ter pritiska na naše organe. Zato prihaja do bolečin, napihnjenosti, vetrov in celo do nepravilnega delovanja črevesja,..Črevesje pa je najbolj pomembno za pravilno in redno prebavo in seveda posledično za dobro počutje nosečke! Zato vam priporočam, da jeste različno, lahko, kuhano ali dušeno hrano, ker je to najlažje prebavljivo. Pečeno ali cvrto hrano ne priporočam ali pa pač v manjših količinah, prav tako čimmanj bele moke in sladkorja ter slabih maščob, ker nam lahko naredi več škode kot koristi in zato lahko pride do zaprtosti, drisk in bolečin v črevesju,.. Tudi surovo sadje in zelenjava napenjata, tako da jih jejte zjutraj in v dopoldanskem času, kajti zvečer vas lahko napihne in potemtakem vas bodo preganjali vetrovi, bolečine v črevesju, slabo počutje in posledica je tudi slabo spanje.

 

Upam, da sem s svojimi izkušnjami in nasveti kateri od vas pomagala do lažje in lepše nosečnosti!

V glavnem ostanite zdrave nosečke, ker samo tako boste lahko srečne nosečke 🙂

Nekaj nasvetov o kulinariki v nosečnosti: http://www.srecna.si/index.php/srecna-nosecka/kulinarika

Več o nosečnosti in nasvetih za shoping pa v kratkem na srečni 🙂

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.