32-34.POSTNI DAN / ZDRAVE MAŠČOBE

Sharing is caring!

Med postenjem pa se moram posvetiti tudi zdravim maščobam, ki so zelo pomembne za naše zdravje.

Najdemo jih v repičnem, olivnem olju , v ribah, oreščkih, v semenih in tudi v avokadu. Izogibajmo se nasičenim maščobam, ki so v smetani, mleku, svinjskem mesu,.. Največ nenasičenih zdravih omega 3 maščob je v lososu, slaniku in skuši. Zato je super, če jemo ribe vsaj 1 krat tedensko, solatne prelive pa naredimo iz olivnega olja, namesto majoneze, jogurta ipd.. Danes vam podam nekaj idej in receptov za ribe na enostaven način.

RIBE NA ŽARU so ene meni najljubših jedi, ampak če so v naprej marinirane. Zelo radi imamo tudi RIBE IZ PEČICE z zelenjavo in zalite z vinom ter njami hitro in zdravo pripravljene RIBE NA SOPARI ali pa LOSOS PO TOSKANSKO. Losos, ki ga priporočajo strokovnjaki iz ORIFLAME WELLNESS je mariniran na podoben način, pripravljen v pečici z omakco iz paradižnika in kaper. Njami 🙂

Ta teden vam poklonimo ORIFLAME set za manikuro z mojimi nasveti kako na izi narediti manikuro kar doma 🙂 Vabljeni k sodelovanju z komentarji na FB SREČNI STRANI

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.