22-23. POSTNI DAN – GLIKEMIČNI INDEKS

Sharing is caring!

Kaj je sploh zdrav zajtrk? Vsak meni drugače, zato sem jaz mišlenja, da vsak od nas ve kaj nam odgovarja in kaj ne. V primeru postenja, diet in vitkanja pa je super, če se zjutraj najemo sadja, mlečnih izdelkov z dodatkom “vlaknin” kajti kasneje sladkorji (fruktoza) in mlečni izdelki niso tako priporočljivi. Super je, če dodamo tudi kakšne vlaknine, polnozrnate žitarice, mislije in seveda jemo hrano z nižjim glikemičnim indeksom. Visok GI ima hrana kot je sladkor, bela moka, bel riž, ocvrta hrana,..in smo zaradi nje hitreje utrujeni in lačni. Če pa jemo zelenjavo, pusto meso, polnozrnate žitarice, sadje,…pa smo dlje časa siti in krvni sladkor je bolj uravnotežen.

Super je če jemo tudi kose sadja in ne le SMOOTHIJE (med vitkanjem jim dodajajte mandljevo, ovseno mleko,..) inSMOOTH FORTUNA FOOD (med vitkanjem nujno dodajajte le nesladkane jogurte in zraven nekaj kosov sadja in mislije brez sladkorja,..). Danes vam bom zato podala recept za kosmiče –SREČNE MISLIJE, ki jih lahko naredimo doma in so brez dodanega sladkorja in imajo nizek GI in jih lahko dodamo v naše smoothije,.. 🙂 Iz teh mislijev pa lahko naredimo tudi SREČNO MISLI PLOŠČICO, ki jo lahko imamo za prigrizek ali malico oz. med obroki 🙂

V naslednjih dneh pa bomo povedali nekaj več o kašah v postenju oz. vitkanju ter o koži obraza, ki se prav tako spreminja z nami in jo je treba skrbno negovati, da ostane zdrava, lepa, sijoča in seveda napeta 🙂 O koži in negi bomo govorili s strokovnjaki Oriflame in kozmetičarko Amando Arh iz lepotnega salona Manndy in vam tudi podelili lepa darilca za vaša sodelovanja 🙂 Vabljeni na FB SREČNO STRAN 🙂

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.