Prvi del kako smo se odločili za let, za transferje, rentacar in cene le teh, sem zapisala v 1. delu potopisa našega kratkega pobega v Pariz 🙂 Nadaljevanje je o hrani in cenah v tem čudovitem a dražjem mestu >>

Prvi dan smo šli direktno iz letališča v center Pariza. Če ste spremljali naše storije veste, kako smo se vozili po ulicah po centru kot “Francozi” 😉 Sicer, pa mislim, da se ti Francozi res radi naredijo francoze, tudi ko vozijo in hodijo, ko je rdeča luč za pešce čez cesto, mi pa stojimo, mož čudno gleda in jaz trobimmmm ;))) V glavnem, če boste vzeli rentacar, kar zelo priporočam, če imate majhne otroke, ker je najcenejše in udobno. Kufre v prtljažnik in že lahko raziskujete Pariz. Zraven pa seveda na telefonu navigacijo, ker brez nje bi bili zgubljeni, ker imajo slabo označeno za tujce – zelo nepregledno,…

V centru je namreč drag parking (1eur je 15minut na parkomatu, v nedeljo pa je brezplačen).  Mi smo parkirali na parkingu ob cesti poleg Eiflovega stolpa – slika zgoraj. Lahko pa parkirate v parkirnih hišah, ki so malo cenejše in je dalje do čistega centra ali Eifla,.. Ker sva z možem že pregledala ves Pariz pred 8leti, sva tokrat ogled prilagodila otrokom. V centru smo se ustavili le za ogled Eiflovega stolpa, ki je bil bolj visok, kot sta hčeri pričakovali. Nazadnje, ko sva bila z možem tukaj pred 8leti, je bil ta park spodaj vse odprt, brez mrež in zapor. Zdaj je vse zagrajeno, da moraš vse okoli, kolone 2 x do notranjosti, kjer se kupi vstopnica za na stolp. Preveč za čakat, sploh z otroci. Bomo šli ko bosta večji , če bo potreba po ogledu notranjosti 😉 Prehodili smo park, da smo prišli na drugo stran Eifla do reke Sene in ladjic ter tega dela mesta, kjer smo potem iskali nekaj za jest. Pred leti je bila na eni izmed ladjic menza in je bilo zelo ugodno in dobro za jest. Žal tega več ni. Tam je bil zdaj toast 10eur, tako da smo rekli gremo raje nekaj pojest v bližnjo Pizzerijo.

V pizzeriji iz katere smo videli Eiflov stolp, so bili res zelo prijazni in imeli so res dobre pizze s Francoskimi siri in njihovo rose pivo je bilo vrhunsko. Cene vas zanimajo? Mi k sreči ne pojemo dosti. Otroci vsak en kos pizze in več ne moreta, tako da naročimo 2 pizzi za vse (cena pizze je okoli 12eur), vodo in 2 piva (točeno 3dcl je 10eur). To smo plačali nekje 50eur. Tako je bilo tudi drugje. Burgerji in podobno v restavraciji so iste cene kot pizza, pod Eifflom so lokali zunaj in imajo podobne cene in kasneje smo preverili tudi lokale v shoping centru, kjer so skoraj iste cene. Res pa je, da smo tam obiskali Paul Francosko restavracijo, kjer smo jedli njihove domače jedi. Torej vsaj nekaj Francoskega, če smo že v Franciji 😉 Plačali pa smo isto kot za pizze v centru.

Ko vprašam otroke kaj je bilo najboljše za jest v Parizu, rečeta Burgerking in Mcdonalds :))) Tako da hmmmm, nekega presežka kulinarike lih nismo predali otrokom 😉 Od Francoskih jedi v restavracijah jima je bil najbolj všeč quiche s šunko.

P.S. Tako da mislim, da če greš v Pariz vzemi v zakup te cene. Dobre pizze so tudi v Ljubljani po 10-15eur, tako da ni neke razlike. Napit se ga pa pač ne moreš, ampak če si z otroci se niti ne bi 😉

Nato smo nadaljevali pot z avtom po centru Pariza, vozili smo se ob reki Seni 1 uro. Ker v večini stojiš v kolonah si lahko iz avta ogledaš ogromno znamenitih stavb na poti do Disney okrožja, kjer smo imeli bukiran hotel Residence du parc. Hotel ni bil presežek, ampak je bil še edini prost med ugodnimi možnostmi in da je kulturen z vsaj 3* na dneve, ki smo jih želeli  (info >> booking.com je bil dražji za isti hotel kot agencija Sonček, kjer so mi bukirali tudi let) .

V hotelu smo le prespali, zato se s tem nisem obremenjevala. Super je bilo, ker smo imeli v hotelski sobi mini kuhinjco in smo si lahko zvečer skuhali čaj, da smo se malo odmrznili ob ogledu Francoskih risank. Prav tako je bil super zjutraj vroč kakav in zajtrk svežega francoskega peciva iz sosednje pekarne. Nujno je, da se v Franciji ustavite v njihovih pekarnicah, kjer je mož/ati vsako jutro kupil za speče princeske tople Croisante-Francoske rogljičke, mini pite, macaronse,.. Ta pekarnica je le 10 korakov iz hotela. Izpred hotela do Disneylanda je avtobus za 2 eur na osebo, ampak mi smo šli kraje ar z avtom, da smo bolj mobilni. Med poletjem pa lahko greste iz tega hotela do Disneyeve vasice tudi peš.

Prav tako je težko dobit dobro kavo in cena je od 4-5eur za kapučino. Raje najdite Starbucks in vzemite kavo za to-go, ker je res dobra, cena pa je za veliko belo kavo s karamelo cca. 6eur. Ali pa v kakšnem shoping centru (ta na forki je iz Val d’Europe) Segafredo kavarno, kjer je res dobra kava za 4-6eur 🙂

Definitivno pa sem bila presenečena na Italjanski avtocesti nad velikim kapučinom za 2,5eur to go. Vauuuuu. Taprava esspreso dvojna kava s popolno spenjenim mlekom.

V Disneylandu pa smo jedli “velike” Ameriške hotdoge. Bili so užitni, a brez presežka. Cena? 3x hotdog + pomfri + cocacola je bilo 50eur. Kava je tam 4-10eur. S sabo smo imeli sadje in vodo in prigrizke (ploščice z misliji/banana, suho sadje,..). Prigrizki so krajšali čas, ko smo stali v vrstah. Več o EuroDisneyu pa v naslednjem ponedeljkovem blogu <3

Zato vam priporočam glede hrane v Parizu >> imejte kaj s sabo vsaj za otroke, če niste lih “Rockefelerji”, da boste na vsakem štantu kupovali precenjene prigrizke 😉

Več o transferjih in letih >> PRVIČ NA LETALU V PARIZ

Drug teden vam napišem več o Disneylandu Paris in Sealife Paris <3 Pa srečen teden vam želim, srečna Tamara

Komentarji

comments

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.