27-28. POSTNI DAN – POLNOZRNATA ŽITA, KAŠE

Sharing is caring!

erjetno vsi poznate kaše iz žit kot so oves, proso, pira, ajda,.. Zato danes delim v sodelovanju z ORIFLAME WELLNESS nekaj nasvetov za kaše v zdravem hranjlivem zajtrku in nato še v kosilu. Drugače jih lahko uporabite tudi vHLADNIH SOLATAH za malico ali večerjo,..

nasvetzita

Nekaj nasvetov in informacij za kuhanje polnozrnatih žit je v spodnji razpredelnici:

nasvetizita

Polnozrnata kaša je zelo hranljiva in zato je to super in “zdrav” zajtrk, kajti nam da energijo in nismo hitro lačni. Če ji pa dodamo še kakšno sadje, pa še toliko bolje, kajti dobimo še vitamine, ki jih potrebujemo za lepši in bolj zdrav vsakdan 🙂

kasazajtrk

Zelo super jed za kosilo je rižota, ampak ker je med “postenjem” ne delamo z belim rižom vam priporočam, da ga nadomestite s piro, ki je meni osebno najboljša od vseh prej naštetih žit. Jaz kupim pirin “riž” kar v Mullerju, lahko ga pa tudi na tržnici,.. Priprava je enostavna, kajti se ne razkuha tako hitro kot riž in nima nekega posebnega “priokusa” Zato lahko dodajamo vso zelenjavo, meso, sadje ki ga vkomponiramo v jed 🙂 Nekaj receptov lahko nadete tudi med SREČNE RIŽOTE 🙂

pirina riotka

Zato ustvarjajte svoje kreacije za “zdrav” in njami obrok tudi vi. Za vse vaše recepte, ideje in nasvete vsak teden nagrajujemo, tako da vabljeni k sodelovanju na FB SREČNA.SI 🙂

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.