7. POSTNI DAN

Sharing is caring!

Danes zjutraj sem gledala Dobro jutro na Rtv1 in se zavedla, da ima lahko postenje več različnih stranskih učinkov seveda. Eni so pozitivni, ki nam naredijo vitkejše telo, bolj zdrav prečiščen organizem, drugi pa so lahko tudi negativni, ki pa so v primeru, če nismo zdravi in se kljub temu “postimo” na kakršenkoli način, kjer ne dajemo telesu vsega kar potrebuje oz. naredimo s postenjem ali dieto prevelik stres-šok za telo. To lahko naredimo tudi s kakšno pretirano “dieto” postenjem, ki ga nismo vajeni. Zato vas opozarjam, da se postite z mano le če ste zdravi, lahko tudi tisti z kakšnimi lažjimi “žolčnimi, črevesnimi ali želočnimi” problemčki, ki so izzvani zaradi preobilne, premastne ali nepravilne prehrane,.. V primeru, da pa imate zdravstveno diagnozo za kakršnokoli bolezen pa se raje posvetujte z zdravnikom preden se odločite kakorkoli postit,… Najpomembnejše je zdravje in šele nato “vitkanje”,..! 😉

ZA DANAŠNJE POSTENJE PRIPOROČAM:

1. pojejte beljakovinski zajtrk (jajce + koruzni, pirin ali kamutov kos kruha)

2. malice naj bodo kakšen zelenjavni smoothie z dodatkom grenivke

3. za kosilo pa vam priporočam kakšna piščančja nabodala na žar ponvi in zraven malo zelenjave ter/ali skledo solate z limono, soljo, česnom, svežimi zelišči in olivnim oljem. Takšno kosilo je tudi v ločevalnih dietah, kajti ne dodajamo hidratov. Torej jemo le npr. meso in zelenjavo brez krompirčka, riža, testenin,.. Tako bodo kg še bolj kopneli 😉 Tudi pri “dietah”, kjer štejemo kalorije je tak obrok primeren, ker vsebuje malo kalorij in ima veliko vsebnost življnsko pomembnih sestavin.

4. Večerje jaz mnogokrat izpustim, ker imamo malico-kosilo okoli 16-17h, ko smo vsi doma in ker se želim znebiti nekaj kilogramov raje zvečer po 18h ne jem. Vam pa priporočam kakšno solato z žitaricami, ki so “dovoljene”.

Priprava nabodal za kosilo (iz recepta izpustite slanino in sir menjajte s tofujem ali piščančjim mesom ali kakšnim sirom za žar iz kozjega ali ovčjega mleka,..). Bodite ustvarjalni, naredite nabodala na več načinov, naj vam pomagajo še otroci in jih naredite večjo količino. Shranite jih lahko v zmrzovalniku, da vam olajšajo pripravo kosila kakšen drug dan v tednu. Pečete jih na žar ponvi z malo olivnega olje. Pa ne pozabite na solato ali zelenjavo! 🙂 Ne pozabite na pitje nesladkane tekočine čez dan (cca. 2 l)!

Oriflame wellness vam ta teden poklanja za sodelovanje multivitamine in minerale. Sodelujete lahko pod člankom ali na fb srečni strani 🙂

Komentarji

comments

Sharing is caring!

Comments are closed.