Urejanje osebnih podatkov in splošni pogoji poslovanja

Povezava za urejanje zasebnosti in vseh piškotkov na naši spletni strani:

Povezava za izbris osebnih podatkov:

Povezava za izvoz vseh osebnih podatkov:

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.srecna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), ), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZS . Spletna trgovina www.srecna.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga v register vpisano podjetje SILVO FORTUNA S.P., Ulica bratov Martinec 23, 1000 Ljubljana z davčno številko: SI92432093 in matično številko: 3602664000. Podjetje je zavezanec za DDV. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami), d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku), e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe, i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila
V spletnem nakupovalnem mestu www.srecna.si , ponudnik omogoča naslednje načine plačila: – plačilo na bančni račun podjetja (predračun). Ponudnik izda predračun in ga posreduje na e-mail kupca. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika www.srecna.si.

Cene
Cene vsebujejo DDV, in so izražene v Eurih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga
Kupec si izbere artikel in z klikom na košarico dodate v košarico. Pred oddajo naročila preglejte vsebino košarice izvedete morebitne korekture (brišite artikle) in potrdi naročilo z klikom na Pojdi na blagajno. Odpre se okno v katerega se vpišejo podatke, ki so zahtevani za dobavljivost blaga. Po potrditvi nakupa (s strinjanjem- pogoji poslovanja) uporabnik dobi preko spletne strani sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini www.srecna.si sprejeto. Ob sporočilu bote prejeli na vaš email naslov potrdilo, da je bilo naročilo oddano. Po prejetju naročila (najkasneje v roku treh dni) www.srecna.si. (v nadaljevanju ponudnik), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ter čim hitreje pošlje pošiljko prejemniku. Oziroma z razlogom zavrne če se pojavi problem z dobavo in o tem obvesti kupca preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Plačilo naročila je po predračunu. Naročeno blago je bilo poslano po pošti. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo poštnine. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.

Zgodovina naročil oz. pogodba je potrošniku vedno dostopna – zahtevek potrošnik pošlje na naš e-mail naslov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni po prejemu vrne na sedež podjetja ali nas o tej želji obvesti po e-pošti v 14 dneh po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v originalni embalaži.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupnino vrnemo oziroma kupljeno blago zamenjamo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Kupnino vrnemo na račun kupca, ki ga mora kupec navesti ob vračilu.

Obrazec za reklamacije (obvezno posredovanje dokumenta na naš naslov za sprožitev postopka)

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Stroške dostave vračila blaga poravnate dostavni službi po njihovemu ceniku. V primeru, da izdelka ni možno vrniti po pošti ga lahko brez dodatnih stroškov dostavite na sedež podjetja.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijo uveljavljate neposredno pri ponudniku www.srecna.si.

Dobava / dobavni rok
Naročeno blago, ki je na zalogi, je razen v primeru višje sile dostavljeno v roku 2-7 delovnih dni po prejemu naročila. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetemu naročila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava
Blago naročeno v spletnem nakupovalnem mestu, dostavljamo s pogodbenim partnerjem Pošto Slovenije, GLS ali katerim drugim dostavnim podjetjem če, tako želi kupec. V primeru če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom se obrnite na ponudnika, ki bo odpravil nastali problem v najkrajšem možnem času, tako da boste prejeli brezhibnen izdelek. Stroški dostave: Če je nakup v vrednosti nad 300,00€ krije ponudnik nastale stroške dostave (do skupne teže max. 30kg), za vse ostale nakupe manjše do vrednosti 300,00 € pa znašajo stroški pošiljanja po veljavnem ceniku.

Cenik dostave
Cena dostave znaša med 3,50 in 12,80€ (izračunano na blagajni)
Dostavo paketov opravlja Pošta Slovenije ali GLS
Cene veljajo za dostavo pošiljk v območju Republike Slovenije.

Odgovornost za stvarno napako
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le
zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot)

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.srecna.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Varovanje podatkov: Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki uporabnikov našega spletnega nakupovalnega mesta v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@srecna.si. Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Platforma za reševanje sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

Datum zadnje osvežitve splošnih pogojev: 18.05.2018